Obvezno jamstvo za skladnost blaga
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje - prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik pošlje v prodajlano, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda. Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za njavec 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvesiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.
V primeru nasklednosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodjalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva zničanje kupnine v sorazmerju z neskadlostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Let customers speak for us
from 29 reviewsDolgo sem si želela lepo in ugodno oprsnico, ki bo pasala naši Simbi. To je točno to