Pogosta vprašanja

Portreti

Ali ustvarjate z vsemi vrstami živali?

Seveda! Ustvarjamo portrete za edinstvene hišne ljubljenčke po vsem svetu. Od prikupnih zajčkov do ptic. Najverjetneje, če je žival, bomo ustvarili portret zanjo. Prosimo, upoštevajte: trenutno ne ustvarjamo portretov ljudi (ne glede na to, kako prikupni ste!).

 

Ali pošljete slike v predogled?

Z namenom, da vašo naročilo dostavimo kar se da učinkovito, ne ponujamo predogledov ali osnutkov umetnin. A brez skrbi! Če vaša poslana fotografija ne bo najboljša za portret, vas bomo kontaktirali za novo.

 

Ali lahko naslikam več kot eno žival na en portret?

Da! Oglejte si naše portrete dveh ljubljenčkov tukaj in portrete treh ljubljenčkov tukaj. Če želite imeti več kot 3 ljubljenčke na enem portretu, se obrnite na našo podporno ekipo na info@leri.si za pomoč.

 

Si lahko premislim po tem, ko sem oddal naročilo?

Da! Z veseljem vam bomo pomagali pri spremembah vašega naročila portreta ljubljenčka, če se obrnete na info@leri.si v 30 minutah po oddaji naročila.

Po 30 minutah večine sprememb, vključno s posodobitvami naslova, ne bo več mogoče izvesti. Prosimo, upoštevajte, da lahko v nekaterih primerih spremembe naročil povzročijo zamude pri dostavi.

 

Ali lahko dobim portret brez imena?

Da! Cenimo sodoben, preprost dizajn prav tako kot vi. Če želite, da je portret oblikovan brez imena vašega ljubljenčka, prosimo, napišite "BREZ" v polje za ime.

 

Kako naredim dobro sliko za izdelovanje?

1.) Fotografija je posneta na dobro osvetljenem območju. Najbolje brez filtra in v naravni svetlobi.

2.) Od blizu in naravnost, da pokaže čim več ušes, glave, vratu in prsnega koša. To nam bo omogočilo dobro obrezovanje obraza vašega ljubljenčka. Fotografije vašega ljubljenčka, ki leži, niso idealne.

3.) Izogibajte se fotografijam, posnetim od zgoraj ali zamegljenim fotografijam.

Za več informacij si oglejte naše Smernice za fotografije.

 

Kakšne so dimenzije vaših portretov?

Velikost okvirja variira od 2,54 cm do 3,81 cm glede na velikost vašega portreta.

Velikost plakata --> Velikost z okvirjem (pribl. 2,54 cm okvir)

20,32 x 25,4 cm --> 25,4 x 30,48 cm

30,48 x 40,64 cm --> 35,56 x 45,72 cm

45,72 x 60,96 cm --> 50,80 x 66,04 cm

 

Kaj je Limited Edition?

Vsako sezono ponujamo omejene izdaje ozadij. Ko sezona mine, teh omejenih izdaj ne bo nikoli več mogoče kupiti. So resnično edinstvene in zbirateljske!

 

Kaj je Digitalni prenos?

Ponujamo visokokakovostno digitalno datoteko vašega dokončanega umetniškega dela kot dodatek k kateremu koli fizičnemu izdelku. Datoteko boste prejeli digitalno, ko bo vaše naročilo odposlano.

Prosimo, upoštevajte, da trenutno ne ponujamo digitalnih prenosov kot samostojen izdelek.

 

Kaj pomeni Preskoči vrsto?

Preskoči vrsto je opcijski dodatek, s katerim vaše naročilo premaknete na začetek vrste pri našem umetniku. S premikom naprej v naši vrsti bo vaše umetniško delo dokončano in na poti k vam hitreje kot naročila brez te možnosti. Prosimo, upoštevajte, da to ne spreminja hitrosti pošiljanja ali časa prevoza.

 

 

Vračila

Najpomembneje je, da ste zadovoljni z vašim nakupom! Če nekaj ni videti tako, kot bi moralo izgledati, nam prosimo pošljite e-pošto na info@leri.si in uredili bomo zadevo!

 

Ali lahko vrnem portret, če z njim nisem zadovoljen?

Zaradi izdelkov, ki jih proizvajamo pri Leri.si, vračil ne moremo ponuditi. Vaše prilagojeno umetniško delo je oblikovano s skrbnostjo in je prilagojeno fotografiji, ki ste jo poslali, ter vašemu ljubljenčku.

Vendar, če je vaše naročilo prispelo poškodovano ali umetniško delo ni povsem takšno, kot ste pričakovali, sledite tem korakom:

Je naročilo prispelo poškodovano? Naložite fotografijo poškodbe na naš email naslov info@leri.si in pomagali vam bomo z nadomestilom.

Umetniško delo ni takšno, kot ste upali? Začnite z zahtevo za nadomestilo na naš email naslov info@leri.si, naša ekipa za podporo strankam pa vas bo kontaktirala. Ponujamo osebno garancijo zadovoljstva do 60 dni po oddaji naročila.

 

Ali lahko vrnem oprsnico/jopo s kapuco (in ostalo v tej kategoriji), če nisem zadovoljen?

Prilagojenih naročil ni mogoče vrniti ali zamenjati, ker so bila personalizirana. 30 min po oddaji naročila bomo takoj začeli postopek prilagajanja. Zato 30 min po oddaji naročila ne moremo več podpirati sprememb prilagojenih informacij, npr. velikost ali barva.

Če je resnično prišlo do naše napake, bomo težavo takoj odpravili in vam ponovno poslali nov izdelek. Na žalost v tej situaciji ne sprejemamo vračil denarja. Prosimo, razumite, da so prilagojeni izdelki narejeni z vašimi ekskluzivnimi prilagojenimi informacijami. Ko so enkrat prodani, jih ni mogoče prodati ponovno. Za vse omenjene primere nam napišite email na info@leri.si.

Hvala za vaše razumevanje!

 

 

Dostava

Ocenjujemo, da bodo naročila prispela v roku 2 tednov od datuma nakupa. Med vrhunci praznične sezone lahko pričakujete daljše čase dostave, in sicer do 4 tednov.

Pri nas nudimo brezplačno poštnino na vse izdelke!

 

Kako nam lahko sporočiš svoje mnenje in nas oceniš?

Vaše mnenje nam je izredno pomembno! Če želite oddati mnenje, se pomaknite na dno strani, kjer vidite mnenja, ter kliknite gumb z napisom "Napiši mnenje."

 

 

Kontaktirajte nas

Prosimo, upoštevajte, da po 30 minutah od oddaje naročila ne moremo več izvesti nobenih sprememb naročila, vključno s preklici, zamenjavami fotografij, posodobitvami velikosti okvirja itd.

Je naročilo prispelo poškodovano? Naložite fotografijo poškodbe na naš email naslov info@leri.si in pomagali vam bomo z nadomestilom.

Umetniško delo ni takšno, kot ste upali? Začnite z zahtevo za nadomestilo na naš email naslov info@leri.si, naša ekipa za podporo strankam vas bo kontaktirala.

Še vedno potrebujete pomoč? Prosimo, obrnite se na nas na info@leri.si in z veseljem vam bomo pomagali.